Klacht: Ik ontvang niet alle sms-jes, die mij gestuurd worden

op 18 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 2 juli 2011 een Samsung Galaxy gekocht met abonnement. Vanaf aanvang ontvang ik slechts een deel van de sms-jes, die naar mij gestuurd worden. Ik ben hiervoor al 4 keer bij een winkel langs geweest (nieuwe software, nieuw kaartje etc.). Op 1 oktober 2011 is mijn toestel in de winkel in Zeist ter reparatie ingenomen. Op 15 oktober 2011 heb ik het toestel terug ontvangen. Het probleem is niet getraceerd. Inderdaad blijkt vandaag, op 16 oktober, dat ik weer enkele sms-jes niet ontvang.
In de winkel werd aangegeven dat ik nu mijn sim kaart maar eens in een ander toestel moet proberen. Dat vind ik geen oplossing, waarom heeft de reparatieafdeling van Vodafone dat niet zelf geprobeerd: ik heb geen simlock vrij toestel ter beschikking en vind het belachelijk dat ik een nieuw telefoontoestel moet gaan kopen om mijn sim kaart in te testen. Dit is een probleem van Vodafone, waar ik een contract mee heb gesloten. Ik kom mijn kant van de afspraken na: mijn rekeningen worden afgeschreven. Vodafone daarentegen levert een ondeugdelijke prestatie: ik ontvang een deel van de sms-jes nog steeds niet. Dit heeft mij al heel veel tijd, reis- en parkeergeld, ongemak (missen van telefoon), ergernis en onzekerheid over evt. gemiste (belangrijke?) berichten gekost. Nu is Vodafone aan zet.

1. op korte termijn de echte oorzaak van het niet ontvangen van sms-jes traceren; als het aan mijn telefoonnummer ligt: geef me dan desnoods maar een nieuw nummer. Maar dit moet allemaal echt op korte termijn gebeuren, mijn geduld is op; of
2. onmiddellijk ons contract ontbinden; ik ben dan bereid het toestel naar een antwoordnummer terug te sturen. Dan ga ik wel naar een ander bedrijf in de hoop daar wel een goed functionerend toestel/abonnement te contracteren.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste Tosca de Bakker, Ik heb u een mail gestuurd met enkele vragen zou u deze willen beantwoorden. Met vriendelijke groet, Tom Vodafone Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:50 geantwoord

Vodafone Webcare heeft Tosca de Bakker op 01-11-2011 verzocht om gegevens te e-mailen. We hebbben daarna niets meer van haar vernomen. De klacht wordt gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Tosca de Bakker