Mijn Klacht:
ik ben pas verhuizen maar ik krijg mijn post niet op de juiste adres
Gewenste Oplossing:
N.V.T

halil.seker@hotmail.com op 12 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
ik ben pas verhuizen maar ik krijg mijn post niet op de juiste adres
N.V.T
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van PostNL
1 jaar geleden - Geachte heer Seker, Uit uw bericht begrijp ik dat u pas verhuisd bent, maar de post niet goed wordt doorgestuurd. Om u goed te helpen. Ontvang ik graag het nummer van de service zodat ik met u mee kan kijken waar het mis gaat. Ik hoop spoedig van u te horen, u kunt ook contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL
Bericht van PostNL
1 jaar geleden - Geachte heer Seker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 12 augustus 2016 om 11:26 geantwoord
Geachte heer Seker,
Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.
We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.
Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL