Klacht: Ik Ontvang mijn post niet

op 12 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben pas verhuizen maar ik krijg mijn post niet op de juiste adres

Gewenste Oplossing:

N.V.T

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Seker, Uit uw bericht begrijp ik dat u pas verhuisd bent, maar de post niet goed wordt doorgestuurd. Om u goed te helpen. Ontvang ik graag het nummer van de service zodat ik met u mee kan kijken waar het mis gaat. Ik hoop spoedig van u te horen, u kunt ook contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Seker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2016 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Seker,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door halil.seker@hotmail.com