Klacht: Ik Ontvang mijn post niet

op 12 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik ben pas verhuizen maar ik krijg mijn post niet op de juiste adres

N.V.T

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Seker, Uit uw bericht begrijp ik dat u pas verhuisd bent, maar de post niet goed wordt doorgestuurd. Om u goed te helpen. Ontvang ik graag het nummer van de service zodat ik met u mee kan kijken waar het mis gaat. Ik hoop spoedig van u te horen, u kunt ook contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Seker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 augustus 2016 om 11:26 geantwoord

Geachte heer Seker,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door halil.seker@hotmail.com