Klacht: ik ontvang mijn post niet

op 29 mei 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg telefoon van personen die mij post gestuurd hebben, maar deze vervolgens ongeopend retour krijgen.

Daarbij komt de postbode vaak pas als die al komt, tussen negen en tien in de avond

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik gewoon de post ontvang die naar mij wordt gestuurd, hier zitten ook rekeningen bij die nu dus te laat worden betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer Van Dijk, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u ongemak ervaart met de post die bij u wordt bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht. Aller eerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden dat u dit ongemak ervaart. Om hoeveel zendingen gaat het die te laat worden bezorgd? Zit er een oranje streepjes code op de enveloppen enof een postnl stempel in de hoek? Om hoeveel zendingen gaat het die niet goed worden bezorgd? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Gerritdina64

2 jaren geleden - Het feit is dat ik post niet krijg, en dit weet ik door dat ik gebeld ben door iemand die mij een rekening stuurde en deze ongeopend terug kreeg. Dit tot drie keer toe. Dus waarschijnlijk krijg ik meer post niet. Ik weet bv van 1 week dat ik de visie niet gekregen heb. Dat is post wat duidelijk is dat ik niet krijg. Ik merk dat ik vrij weinig post krijg en als ik al post krijg dan wordt dat bezorg in de avond tussen 20:00-22:00. Dus om hoeveel zendingen het gaat weet ik niet, omdat ik de post niet krijg. Tenzij zij bellen als het een rekening betreft. ik ben dus nu ook met een aantal rekeningen te laat. Indien u og vragen heeft kunt u bellen op nummer 0639118015

Reactie van de melder van de klacht Gerritdina64

2 jaren geleden - Oja, ik ben trouwens Mevr van Dijk :)

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw van Dijk, Mijn excuses, we zullen u voortaan op de juiste manier aanspreken. Ik vind het enorm spijtig om te lezen dat u uw post al enige tijd niet juist ontvangt maar om de klacht op de juiste manier uit te zetten moeten wij bevestigd hebben dat deze post inderdaad door PostNL bezorgd dient te worden. Dit is de reden waarom we vragen om de frankering te inspecteren, of aan de afzender te vragen of de post door PostNL bezorgd had moeten worden. Het is namelijk goed mogelijk dat de post door een concurrent van ons bezorgd dient te worden. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Gerritdina64

2 jaren geleden - Ik heb de post niet binnen gekregen en indien ik al post krijg is dat na 20:00. Maar rekeningen gaan altijd via POS-NL en die krijg ik dus niet! Vraag nogmaals aan u: welke tijd dient de post bezorgd te zijn?

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Van Dijk, Hartelijk dank voor uw reactie. We bezorgen de post tussen 11:00 en 18:00 uur. Het kan incidenteel voorkomen dat de post na dit tijdstip wordt bezorgd, bijvoorbeeld als het aanbod hoger is. Het is uiteraard niet de bedoeling dat dit structureel gebeurt. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen ik graag nog onderstaande informatie van u: • Van welke afzender(s) zijn uw poststukken retour gestuurd en wat zijn de verzenddata van deze poststukken? • Van welke afzender(s) mist u rekeningen en wat zijn de verzenddata van deze rekeningen? • Heeft u bij deze afzenders nagevraagd of zij hun poststukken via PostNL verzenden? Rekeningen worden niet altijd via PostNL verstuurd, er zijn diverse andere bezorgdiensten actief. • Op welke datum is uw post voor het laatst pas na 20:00 uur bezorgd en waren deze poststukken voorzien van een PostNL Port Betaald aanduiding enof een streepjescode rechtsonder? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Gerritdina64

2 jaren geleden - Op dinsdag 5 juni post van postNL om 20:00 en op donderdag 7 juni post om 19:40. De andere dagen deze week geen post. mvg Dina

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw van Dijk, Bedankt voor uw reactie. Elk poststuk dat we niet op tijd bezorgen, is er één te veel. Daarom heb ik inmiddels uw klacht geregistreerd. Dit wordt intern opgepakt, u ontvangt hier verder geen reactie op. Zodra dit weer gebeurd hoor ik dit graag. Om uw klacht over de retour gestuurde poststukken in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: • Van welke afzender(s) zijn uw poststukken retour gestuurd en wat zijn de verzenddata van deze poststukken? • Van welke afzender(s) mist u rekeningen en wat zijn de verzenddata van deze rekeningen? • Heeft u bij deze afzenders nagevraagd of zij hun poststukken via PostNL verzenden? Rekeningen worden niet altijd via PostNL verstuurd, er zijn diverse andere bezorgdiensten actief. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juni 2018 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Dijk,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Gerritdina64