Klacht: Ik moet onterecht incasso kosten betalen (te hoog, niet terecht)

op 30 april 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb een onterechte aanslag voor pensioenfonds in recreatie gekregen. Terwijl ik geen werknemers heb. Zij hebben mij 1 werknemer aangewezen aangezien ik niet tijdig had gereageerd op hun vraag of ik werknemers had. Uiteindelijk hebben ze die kosten terug getrokken, echter moet ik nog wel de verschuldigd incasso kosten betalen (bij Vestiging Finance) terwijl ik onterecht een aanslag heb gekregen.

Wanneer ik puur naar de incasso kosten kijk zijn deze:
a) Hoger dan de wettelijke 15%, zij rekenen mij 25%
b) Moet ik BTW betalen – wat niet kan over incasso kosten

De incasso kosten zijn dus te hoog en worden berekend over kosten die ik niet hoef te betalen (dit is al gerectificeerd) ze blijven mij echter aanmaningen sturen over de incasso kosten.

Ik heb hier een bezwaar voor geschreven welke ik naar beiden partijen heb gestuurd: pensioenfonds, Vestiging Finance en naar de NVIO op 9 februari 2017. Hier heb ik nog geen reactie op gehad, echter wel een nieuwe aanmaning.

Wanneer Vestiging Finance stopt met niet wettelijke incasso berichten sturen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 mei 2017 om 17:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Vestiging.Finance.Gedupeerde