Klacht: Ik miss post

Atbarbara op 30 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bankafschriften niet ontvangen. Bank gebeld en die heeft ze wel verstuurd. Ook opengemaakte post gekregen van dsw.

Also bovenstaande niet meer voorkomt en de postbode secuurder werkt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Haas, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging op uw adres niet correct verloopt. Mijn excuses hiervoor. Als u bankafschriften van de ABN AMRO, SNS reaal, ING of de Rabobank mist dan kunt u contact opnemen met de bank. Wij hebben met deze bedrijven de afspraak dat zij de klacht zelf afhandelen via ons. U geeft tevens aan dat u post geopend heeft ontvangen. PostNL is echter niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Kunt u aangeven of deze enveloppen waren voorzien van een oranje streepjescode of PostNL Port betaald melding? Of zat er een excuuskaart van ons bij? Als wij de bezorger zijn dan wil ik dit graag melden. Kunt u dan ook aangeven op welke datum u dit geopende poststuk heeft ontvangen? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Haas, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Zou u de gevraagde informatie alsnog willen verstrekken? Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 november 2017 om 15:07 geantwoord

Geachte mevrouw Haas,

Alle klachten die gemeld zijn door