Klacht: ik lees: The delivery of the item was unsuccessful, wat nu?

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik lees: The delivery of the item was unsuccessful, wat nu?
Het betreft Aliexpress standard shipping LX215417535NL

Gewenste Oplossing:

Als ik weet wat ik moet doen om het pakketje te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juli 2017 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schaafsma,

Dank u wel voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u een pakketje uit China verwacht, maar dat u niet precies weet waar deze zich op het moment bevindt.

Ik heb even met u meegekeken, maar na enig speurwerk heb ik uw pakket gevonden. 3SLGAT0908766 is de Nederlandse barcode van uw pakket en hij ligt voor u klaar bij de EMC Tabakshop aan de Vaillantlaan. Neemt u als u hem ophaalt wel even uw legimatie mee.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door SJEF SCHAAFSMA