Klacht: Ik krijgt geen reactie op mijn bestelling

op 20 maart 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK hebt vorige week woensdag een bestelling gedaan bij H&M. Ik krijgt echter nooit reactie op mijn bestelling en als ik een mail stuurt of belt krijg ik geen reactie. Ik ben het beu, want ik hebt meer dan 150 euro aan deze bestelling betaalt. Ook staat in de mail dat ik op woonnummer 1 woont, terwijl het 177 moet zijn. Ik hebt ook een inlog gemaakt met mijn email, maar als ik me probeert in te loggen kom ik er niet in!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze mijn bestelling naar mijn adres sturen, ik ben erg boos, want ik voel me in me hemd gezet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van dalen
x