Klacht: ik krijg zomaar een factuur van € 99.50 en weet niet waarover het gaat

op 08 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nederlands
Bralex Webshops B.V. heeft Billink B.V. gemachtigd, conform de algemene voorwaarden, de onderstaande nota aan u te factureren. Neemt u bij inhoudelijke vragen over de factuur contact op met de leverancier op telefoonnummer 0900-2353638.
Wij verzoeken u daarom om het openstaande bedrag voor 22-05-2017 over te maken op bankrekening
BE50 1735 0212 6718 (BIC: RABOBE23) t.n.v. Billink B.V.. Vermeld
3ALX269888
het is onmogelijk het opgeven 0900 nr te bellen of de bijgevoegde factuur te openen.

graag wou ik billink kunnen contacteren en weten waarover het gaat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 11:53 geantwoord

Beste Rudy,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order door de webshop is geannuleerd, wij hebben verder geen openstaande facturen in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva