Klacht: ik krijg mijn post niet, of pas een week na verzending

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 14-09-2017 word er naar mij een brief verzonden. pas op 22-09-1017 ontvang ik deze brief. op 18-09-2017 word er weer een brief naar mij verzonden.. hier wacht ik nog steeds op.
in de maand augustus heb ik 3x een stapel post ontvangen… gewoon opgespaard en toen pas bij mij door de bus gegaan, er zat post bij die in de maand juli verzonden was.
ik ben er echt zat van.

wanneer mijn post gewoon binnen 1a2 werkdagen binnen is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 september 2017 om 10:33 geantwoord

Geachte mevrouw Daemen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet correct verloopt. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen om maakt. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels al contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat er een melding is aangemaakt. Omdat briefpost niet getraceerd kan worden is het niet mogelijk om de oorzaak te achterhalen, maar dit is doorgegeven aan de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal de bezorging extra in de gaten houden. Ik hoop dat het nu spoedig beter zal gaan.

Heeft op 27 september 2017 om 12:10 geantwoord

fijn dat er iets gedaan word met de klacht. maar er zwerft nu dus post van mij ergens rond. persoonlijke post. post die belangrijk is. is geen fijn idee. en er zit een persoonlijke brief tussen van een dierbare die wel veel moeite heeft genomen om een brief te schrijven.. en ik kan deze nu niet lezen en dus niet beantwoorden.
daarnaast ook post van instellingen.
ik vind het echt kwalijk dat er zo onzorgvuldig word omgegaan met de post

Alle klachten die gemeld zijn door isazuiden