Klacht: ik krijg mijn post niet

op 01 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds geruime tijd bezorgt PostNL post van buren bij mij en mijn post weet ik niet waar. Post van de buren doe ik in de brievenbus van de buren, maar mijn post krijg ik niet. Mijn inkomensspecificatie, waarin bsn, bankrek. etc staat, ontving ik niet in mei j.l. en ik belde de organisatie, deze had al op 24 mei j.l. gepost met Postnl. Zij stuurden een kopie op 6 juni, maar weer ontving ik dit niet. Ik diende een klacht op 23/6/16 in bij Postnl en deze zei dat zij alleen kunnen regeistreren en verder niets. De teamleider, R. Blom, van Postnl deed een kaartje in mijn brievenbus op 24/6 om 13.42uur dat hij is langs geweest en niemand deed open, terwijl ik thuis was, geluiden aan mijn brievenbus hoorde, maar niemand heeft aangebeld. Op dat geluid ging ik naar mijn brievenbus en vond het kaartje. Ik kreeg een enquette op 24/6 van hun, waarin ik mijn ongenoegen en de actie van de teamleider vermelde, niet anoniem verstuurde. Ik vernam niets.

Opnieuw wordt mijn post niet bij mij bezorgd. Gisteren werd een OPENGEMAAKTE post met de tekst “sorry was verkeerd bezorgd” in mijn brievenbus gedaan. Tevens verwachte ik een brief en belde vandaag naar die organisatie, die vertelde dat de brief op 21/07/16 reeds via Postnl was gepost.

Dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak van PostNL, het blijft maar herhalen en mijn gegevens, die derden mijn gegevens verstrekken tot frauderen hiermee, wordt herhaaldelijk door Postnl op straat gegooid.

Please roep PostNL een halt toe met dit crimineel en onethisch gedrag.

Als Postnl een compensatie tegenover het verlies stelt. Hierdoor zullen zij wat accurater met andermans gegevens omgaan. Desnoods moet de bezorger hiervoor opdraaien door in te houden op hun salaris. Dit is een probleem die ik al jaren meemaak. Ik ben het zat.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:37 geantwoord

Geachte mevrouw Jagai,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw post niet correct ontvangt. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Wanneer het om ongeregistreerde poststukken gaat is het helaas niet mogelijk om hier een onderzoek voor op te starten en kunnen we inderdaad alleen een melding registreren. Mocht het om unieke poststukken gaan, dan wil ik u vragen contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen dan navraag doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nataas