Klacht: Ik krijg mijn geld niet terug.

op 28 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een label geannuleerd. Vervolgens via de website restitutie gevraagd. Toen zeiden ze dat het label niet klopte. Vervolgens heel veel later dat ik bij dhl express moest zijn. Dus niet DHL parcel. Terwijl dit bij de rekening staat. Toen dhl express gebeld. Prima hij zou het terug boeken. Maand later nog steeds geen geld. Weer gebeld. Mevrouw zegt ket een boze denigrerende stem dat ze ons vaak hebben proberen te bellen en te emailen en dat ze het dossier hebben gesloten. Ik moet een email sturen met de bewijzen. Vergeten emailadres te vragen dus opgevraagd via de website via contactformulier. Daarop geen reactie. Vandaag opnieuw het contactformulier opgestuurd. Het zijn gewoon dieven. Ze proberen het zolang uit te stellen dat je het vergeet of het laat doen omdat het teveel gedoe geeft.(Het gaat om een betaling van half DECEMBER!!!)

Gewenste Oplossing:

Als ik het bedrag van 49,50 teruggestort zie worden op onze rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 mei 2021 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mohamed89