Klacht: Ik krijg geen gehoor bij deze mensen dossiernum1719421

op 15 februari 2018 over Snijder Incasso Bureau in de categorie Incassobureaus

Ik ben door het verliezen van mijn baan achter gekomen met betalen van mijn huur ik leef van 911 ik heb voor de recht zaak contact gehad met snijder incasso om te proberen het op te lossen maar nee zo is de rechtzaak geweest ik heb wat van de schuld betaald zo een 800 ook bij elkaar geleend maar ik krijg geen vesting of overzicht van wat er nog open staat ik heb al tig keer gemaild maar geen fatsoenlijk antwoord van de vriendelijke mevrouw pos. Ik wil gewoon weten wat er met mijn geld is gebeurd en een betaling regeling treffen voor het overige. Ik heb een nieuwe baan ik wacht op het openen van het hotel waar ik ga werken dus binnenkort kan ik wat meer betalen het is niet dat ik niet wil betalen maar het lukt nu gewoon niet mvg k.rowe

Als er een betalings regeling is en deze mensen begrijpen dat je met 2pers en een hond niet ver komt op 900.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snijder Incasso Bureau over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Snijder Incasso Bureau in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kelseyrowe