Klacht: ik krijg geen duidelijkheid

op 29 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Germany De zending is naar de verkeerde bestemming gestuurd en kon niet worden bezorgd. De adressering voor de zending is gewijzigd en de zending is doorgestuurd naar de ontvanger.
wo, 06-04-2016 13.57 Tijd Köln, Germany De zending is in het pakketcentrum verwerkt.
do, 07-04-2016 18.17 Tijd Köln, Germany De internationale zending is in het export-pakketcentrum verwerkt.
vr, 08-04-2016 05.41 Tijd Köln, Germany De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)

Als ik het goed begrijp werd het pakket van Keulen, Duitsland, naar Nederland gebracht. Vanaf Keulen naar kerkrade waar ik woon, is het ongeveer 1 uur rijden. Ik neem aan dat de bezorgdienst niet in kerkrade is. Dus zou mijn pakket wille weten hoe laat het binne komt moeten zijn. Dit bericht dat het naar de bezorgdienst gaat staat er nu al een tijdje, en het veranderd maar niet.

1 ik wil graag weten waar het pakket is.

niks

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 december 2017 om 13:47 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan graag t willen weten wanneer uw pakket bezorgd gaat worden. Volgens ons systeem zal uw zending zaterdag 30-12 tussen 14:00 en 18:00 uur bij u bezorgd worden.

Met vriendelijk groeten,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door thalinja