Klacht: ik kan niet opwaarderen

op 28 september 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo, ik kreeg donderdag 21 september een sms bij vodafone
dat me tegoed is geblokkeerd en dat ik moet op waarderen
dus heb ik vandaag rond 14:10 bij albert heijn een op waardeer code gehaald van 20 euro, ik probeer al van tussen 14:40 en 17:13 te probern om die 20 euro op me mobiel te zetten .
1e keer onjuiste code
2e service niet beschikbaar 3 onjuiste coden 4 zelfde als 2e
enz. ik typ telkens het zelfde nummer.

Gewenste Oplossing:

dat die 20 euro op me mobiel komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste roelofs125, Ik heb je een e-mail gestuurd met daarin meer informatie. Met vriendelijke groet, Linda Vodafone Webcare Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 24 oktober 2011 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone Webcare heeft de klant per e-mail op de hoogte gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door roelofs125