Klacht: Ik kan niet inloggen op mijnpostnl.nl

Tom de Vries op 23 juli 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben postbezorger. De site waar onder andere mijn werkrooster op staat is veranderd. Sindsdien kan ik niet meer inloggen. Ik heb er meerdere emails over gestuurd. Ik heb wel een antwoord gehad met de mededeling dat ik een goed werkend account heb. Het lukt me niet om dat account te activeren. Vanochtend heb ik gebeld, en ik kreeg iemand aan de telefoon die beweert dat ik helemaal geen account heb.

Dus postnl beweert dat ik een account heb, en tegelijkertijd beweren ze dat ik geen account heb. Omdat ik een ass heb, kan ik hier niets mee.

Ik wil gewoon een account van mijnpostnl met een werkend wachtwoord.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 23 juli 2015 om 18:54 geantwoord

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Beste collega, Hartelijk dank voor uw nieuwe reactie. Ik begrijp dat u nog steeds niet kunt inloggen in uw medewerkers account. Dit is natuurlijk een vervelende situatie en ik kan mij indenken dat u hier graag een gepaste oplossing voor wilt. Maar zoals mijn collega heeft aangegeven is onze klantenservice uitsluitend bedoeld voor vragen van consumenten. Hierdoor kan ik uw melding helaas niet in behandeling nemen. U kunt het beste contact opnemen met uw leidinggevende. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door