Klacht: Ik kan niet inloggen op mijn GGN

op 01 september 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze week meermaals proberen in te loggen via mijn GGN. Ik kom er niet op. De website geeft aan dat het dossier gesloten is. Dat lijkt me niet aangezien ik nog moet betalen. Als ik naar GGN bel sta ik telkens ruim een kwartier in de wachtrij.

Gewenste Oplossing:

Graag een oplossing voor het inloggen en een betere bereikbaarheid. Ik ben welwillend om te betalen, maar dit wordt je niet makkelijk gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 02 september 2016 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u een e-mail gestuurd met een reactie op uw klacht.

Wij betreuren het dat u de telefonische bereikbaarheid als 'lang' heeft ervaren. Wij werken elke dag aan onze telefonische bereikbaarheid.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Loes1969