Klacht: Ik kan mijn blackberry blox niet activeren

op 06 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik kan sinds het aflopen van mijn blackberry blox afgelopen vrijdag, mijn nieuwe blox niet activeren. Ik heb zaterdag nieuw tegoed op mijn nummer gezet, zodat ik voldoende saldo zou hebben. Na het smsen van: Blackberry aan, naar 4000, is er wel 12,50 afgeschreven van mijn beltegoed, maar heb ik nooit een bevestiging gehad dat de blox is geactiveerd. Na herhaaldelijk smsen naar 4000, krijg ik de volgende meldingen:

Vodafone info: Door een technische storing kun je je momenteel niet aanmelden voor deze Vodafone dienst. Probeer het later nog eens.

en:

Vodafone info: je kunt je voor deze Vodafone dienst niet aanmelden. Bel 1200 en vraag naar een adviseur.

Als ik 1200 bel en optie 9 kies, krijg ik te horen dat deze dienst niet beschikbaar is.

Ik vind het heel frapant dat mijn blox niet wordt geactiveerd, maar dat er wel 12,50 van mij beltegoed is afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen zien dat of:
Mijn blackberry blox wordt geactiveerd, of
Er 12,50 terug wordt gezet op mijn nummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 26 oktober 2011 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant reactie gestuurd per e-mail.

Alle klachten die gemeld zijn door Kleinesheep