Klacht: ik heb verlaging van mijn maandbedrag gevraagd

op 09 oktober 2016 over Primeline in de categorie Leningen

ik betaal reeds 11 jaar 480-500 euro per maand voor een lening van rond de 50,000 (dus heb ruim 65.000 hiervoor reeds betaald, na melding krijg ik een rentedaling van 0,6% aangeboden wat mij 1 jaar korting zou geven, maar ik moet nog 12 jaar betalen wil ik van deze lening af zijn, P.L. was niet mogelijk.

Wanneer ik een aanbod voor een te betalen PL zou krijgen en ik kan zien wanneer ik eindelijk van dit wurgkrediet af ben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primeline

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

Bericht van Primeline

1 maand geleden - Beste mevrouw Kroesen-Brugman, Wij hebben kennis genomen van uw melding op klacht.nl. Het is jammer dat u ervoor kiest om uw melding op social media te plaatsen in plaats van ons rechtstreeks te benaderen voor een oplossing. Wij hebben uw melding doorgestuurd naar het team dat u eerder heeft benaderd om samen met u een oplossing te vinden voor de toekomst. Er wordt binnen uiterlijk 2 werkdagen contact met u opgenomen om uw melding met u te bespreken. Met vriendelijke groet, PrimeLine Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door d.kroesenbrugman@upmail.nl