Klacht: Ik heb twee pakketjes nog steeds niet gekregen

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou woensdag 13 december twee pakketjes krijgen er werd gezegd dat ze waren bezorgd om 21.31. Dit is echter niet het geval ik heb toen donderdag 14 december contact gezocht met DHL die zeiden dat de bezorger niet eens langs is geweest , dat het pakketje vrijdag zou worden geleverd dit konden zij mij garanderen, voor de zekerheid heb ik het laten sturen naar een ophaal punt zodat de pakketjes in de ochtend zouden worden geleverd, echter is dit weer niet het geval en weer contact gezocht met DHL die mij weer kon garanderen dat ze zaterdag 16 december zou worden geleverd. Het is vandaag 16 december en ik heb nog steeds niks binnen. Ik heb weer contact gezocht met DHL en die konden mij niet vertellen waarom mijn pakketje niet mee wordt gezonden.
ik moet nu tot maandag wachten want dan zouden ze me weer garanderen dat ik hem zou krijgen. Ik ben er langzamerhand klaar mee en wil graag mijn pakketjes hebben die ergens in een depot zou zitten.

Wanneer ik mijn pakketjes heb

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending twee maal achter elkaar moeten uitstellen wegens een overmachtssituatie. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste. Uw zending is de volgende bezorgdag alsnog bij u geleverd.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 21 december 2017 om 07:37 geantwoord

Het pakketje is niet geleverd, gek genoeg was deze winkel dicht op zondag dus even een vraagje aan jou Miranda hoe kan het pakketje geleverd zijn ?
Wil jullie zeker bedanken voor de moeite die ik er nu weer in moet gaan steken !

M.V.G

Rosalia

Alle klachten die gemeld zijn door RosaliaP