Klacht: Ik heb on terecht een boete gekregen! EN onaardige veolia man!

op 12 juli 2012 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Gister 11-07-2012 ging ik me neefjes van station Landgraaf naar station Heerlen brengen. Op station Landgraaf was er een Duitse man die had geen mobiel bij zich en vroeg of die mijne kon lenen mijn antwoord hierop was ja, opeens kwam mijn trein aan rijden dus ik zei tegen de man in het Duits sorry mijn trein is er ik moet gaan, dat was geen probleem zei de man. Ik rende met mijn neefjes naar de trein en stempelde me kaartje niet af, 1 halte verder bij Heerlen de kissel, dat is net 1 min rijden vanuit Landgraaf wilde ik de trein uit om mijn kaartje te stempelen de conducteurs wilde er toevallig ook uit!! Maar we klikte te laat op het knopje om de deur te openen.. ik zei tegen me neefjes te laat en we liepen terug!! nog niet eens een paar seconde later kwam hij ALLEEN naar mij toe!!! we waren al in Heerlen aangekomen hij pakte me beurs en al me pasjes eruit en hij liep de trein uit met mijn pasjes (cz pasje,ziekenfonds pasje, school pasjes), ik was zo erg geschrokken van dat, hij vond mijn id niet in me beurs dus pakte ik hem zelf eruit ik was helemaal geschrokken en begon te huilen me benen trilde ik had dit nog nooit eerder mee gemaakt!! terwijl hij had gezien dat ik eruit wilde om te stempelen ik vind het zo on terecht mijn treinrit duurte nog niet eens 3 min en ik had een kaartje!! en hij had me een half uur daar gehouden met praten etc. dit was een hele shock voor mij!! EN eigenlijk mag hij niet mijn beurs pakken en me pasjes eruit halen en de trein uit lopen.. met mijn spullen dit vind ik niet normaal ik was helemaal aan het huilen op het station mijn 2 kleine neefjes zeide zelf we wilde stempelen maar de trein reed door 2 kleine jongetjes.. ik vind het niet normaal en heb gister hierdoor niks meer gegeten dit was een klap voor mij.

Ik vind het onterecht dat ik een boete heb en ik vind dat die man een hele goede waarschuuwing moet krijgen hij vond het volgens mij ook leuk dat ik huilde hij toonde een blij gezicht en ik kwam bijna niet uit mijn woorden zo erg was het!

Alle klachten die gemeld zijn door melisadzafic