Klacht: ik heb nu 3 termijnen aan me broek

op 19 augustus 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het werkt niet heb eerder een klacht geschreven via huurstunt getracht op te zeggen en je hoort niks nu kan ik wel direct-pay aan de telefoon krijgen die met een aanmaning komt en zichzelf dom gedragen en donders goed weten hoe huurstunt te werk gaat. ik kan niemand bellen en ik wil ook absoluut niet betalen wat ik niet gebruikt heb.

Gewenste Oplossing:

dat ik niet ga betalen voor iets wat ik niet gebruikt heb.
wat niet werkt je kan niemand bellen ze verwijzen alleen maar naar makelaarskantoren waar je ook nog een keer moet inschrijven etc en slaat nergens op.

Dit wil ik opgelost hebben
Ook heb ik een rekening betaald 1 x via billink of zo 45 euro dus ze zijn niet te vertrouwen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 19 augustus 2016 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hooiwagen22