Klacht: Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Marhally,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat uw pakket niet op tijd is afgeleverd. Mijn excuses hiervoor.

Onze doelstelling is altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het bij drukte wat langer duren. Ik zie gelukkig dat u het pakket uiteindelijk op 7 december heeft ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door marhally