Klacht: Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Krzysztof Petzel op 12 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, maar het was naar verluidt ondertekend en verzameld

Ik zou graag willen dat dit pakket mij bereikt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Mijn excuses dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik heb de status voor u bekeken en volgens deze informatie is het pakket op 3 februari afgeleverd. Dit kunt u tevens nakijken via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code ook de buitenlandse code invullen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie: - Heeft u navraag gedaan bij eventuele buren of huisgenoten of die de zending voor u hebben aangenomen? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 12 februari 2021 om 09:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Krzysztof Petzel

Heeft op 22 februari 2021 om 14:21 geantwoord

Ik heb dit pakket niet ontvangen en uw systeem zegt dat het is ontvangen. Ik ben bedrogen, maar ik hoop dat dat niet uw bedoeling is. als je de handtekening in het systeem controleert bij ontvangst van het pakket - je zult het zien - is dit geen echte handtekening, dit is hoe een kind had kunnen tekenen, het is niet mijn handtekening. als de staat mij niet kan helpen, moet ik bij de politie aangifte doen dat iemand een valse handtekening heeft gezet en het pakketje heeft opgehaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Krzysztof Petzel