Klacht: Ik heb mijn pakket niet gekregen

op 29 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn pakket niet gekregen , ik was thuis en het is ook bezorgd maar niet bij mij, ook geen kaartje in mijn brievenbus dat ik het op kon halen,

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling binnen hebt,

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemorgen,ik graag mee naar deze zending. Zou u mij hiervoor het traceernummer willen doorgeven?Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Wendy DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 juli 2020 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

ik zie dat er een onderzoek loopt voor een pakket dat op uw adres zou zijn afgegeven. Dit onderzoek is gestart door uw verzender.

Gemiddeld duurt zo'n onderzoek 5 werkdagen. Krijgt het pakket de komende dagen niet alsnog geleverd, dan adviseer ik u contact op te nemen met uw verzender en te vragen of er reeds een resultaat is van het onderzoek naar de zending.

Hopelijk is er spoedig duidelijkheid.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over DHL is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sees1234