Klacht: Ik heb me nooit aangemeld bij jullie !!!!

op 15 april 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik vindt het niet normaal dat ik zomaar ergens voor geregistreerd wordt zonder toestemming gegeven te hebben ofzo en da jullie zomaar geld van me rekening af blijven schrijven en dan ook nog een deurwaarder op me af sturen en als ik in contact probeer te komen met jullie lukt dat niet eens want telefonisch kan ik jullie niet bereiken heb al 3 brieven gestuurd en ik wil dat jullie me gewoon met rust laten !!!! Nogmaals !!!!!!! Ik heb me eigen nog nooit bij jullie aangemeld !!!!!! Dus hou jullie rekeningen enz maar lekker bij .afz yvonnr malta

Nooit

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 06 juni 2016 om 15:33 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wij hebben echter niet eerder een bericht van u mogen ontvangen via de e-mail. U kunt ons alsnog bereiken via het e-mailadres support@huurstunt.nl

Wij zullen u vervolgens verder helpen met uw uitschrijving en/of kijken hoe wij u anders zouden kunnen helpen.

Graag verneem ik dan ook een reactie zodat dit opgepakt kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne malta