Klacht: ik heb me bedacht

op 21 april 2016 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Vorige week donderdag een leuk gesprek gehad. Ze belden mij ivm met te openen kantoor en als marketingstunt mochten ze kleine bedrijven die moeilijk te vinden op internet een aanbieding doen. Gratis. Een mooi verhaal en heb me stom genoeg mee laten slepen. Ben kleine ondernemer en vorig jaar begonnen en moet wat doen om klanten te trekken maar wist niet goed dit aan te pakken.. maar je raad het al er zaten toch wat kosten aan… zat me toch niet helemaal lekker en vandaag opgebeld om het toch stop te zetten.. dacht dat wel kon omdat ze nog niks hadden gedaan ik had tenslotte nog geen intervieuw gehad en nog geen info aan hun gegeven voor de teksten op internet.. dat was niet mogelijk omdat de 3 dagen verstreken waren moest een mail sturen dat ik op wou zeggen dat heb ik gedaan.. en zei zou proberen binnen een week er op terug te komen??? Huh??? Ik heb maar 3 dagen bedenktijd en hun niet?? En nu lees ik dit op internet…. zo ontzettend stom van me dat ik er ingetuind ben..

Dat het contract ontbonden wordt. Tenslotte hebben ze nog niks aangemaakt.. en is er nog niks geleverd...

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

Bericht van MKB Clickservice

7 maanden geleden - Wij zijn bekend met uw klacht. Uw persoonlijke accountmanager zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om de situatie te bespreken.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:17 geantwoord

Beste Demy1996,

Wij vinden het spijtig dat onze samenwerking is beëindigd. U heeft de verbrekingsvergoeding voldaan.

Voor vragen, opmerkingen of klachten kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat iedere werkdag tussen 8.00 en 18.00 uur voor u klaar. U kunt ze telefonisch (+31 30 266 96 66) of per mail (info@mkbclickservice.nl) bereiken.

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door Demy1996