Klacht: Ik heb keteken en keteken bewijs opgestuurd.

op 04 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste postnl…

Ik heb 2 maanden geleden keteken en ketekenbewijs opgestuurd en ketekenbewijs is aangekomen. Behalve keteken plaaten… ( het keteken nummer is FFB-I5458 )

Ik heb het naar duitsland opgestuurd naar dit adres ..

Elly-Staegmeyer-Str
80999 München
Deutschland
Tel.: 49 (0)176 21548009
2. Tel.-Nr.: 49 (0)176 21548009
Mobiltelefon: 49 (0)176 21548009

Als jullie de keteken platen nog hebben zou jullie hem naar mij terug willen opsturen op het adres.

Mourad kaouass

Catharinaland 205
2591ck denhaag.

Gewenste Oplossing:

Als het ketenken plaaten tercht zijn en is met spoed!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Kaouass, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te horen dat slechts een deel van uw zending is aangekomen bij de geadresseerde in Duitsland. Ik wil graag nagaan wat ik hierin voor u kan betekenen. Kunt u mij de TrackTrace-code sturen van het pakket? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 september 2018 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kaouass,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Kaouass