Klacht: Ik heb het aanvraagformulierv 65+ abonnement Nijmegen naar Connexxion opgesturd. Op het formulier srond : postzegel niet nodig

op 30 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Reisen-de Visser, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een portokaart heeft ontvangen voor een poststuk waar geen postzegel voor nodig was. Graag reageer ik op uw bericht. Ik begrijp dat u niet zit te wachten op deze kosten. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen ik graag nog onderstaande informatie van u: • Wat is de betaalcode op de portokaart? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Reisen-de Visser, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van Reisen-de Visser,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door thvanreisen@fo.nl