Klacht: Ik heb het aanvraagformulierv 65+ abonnement Nijmegen naar Connexxion opgesturd. Op het formulier srond : postzegel niet nodig

op 30 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Reisen-de Visser, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een portokaart heeft ontvangen voor een poststuk waar geen postzegel voor nodig was. Graag reageer ik op uw bericht. Ik begrijp dat u niet zit te wachten op deze kosten. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen ik graag nog onderstaande informatie van u: • Wat is de betaalcode op de portokaart? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Reisen-de Visser, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:35 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van Reisen-de Visser,

Alle klachten die gemeld zijn door thvanreisen@fo.nl