Klacht: ik heb een zending per postenvelope die 22-5 voor 12u bij een belangrijke klant moest zijn.Hij betaalt hier veel geld voor maar hoor nu dat dit pas vandaag aangeleverd gaat worden

op 24 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zie boven.het gaat om volgende pakket:
https://www.tnt.com/express/en_gb/site/home/applications/tracking.html?cons=%20394679806&searchType=CON

Gewenste Oplossing:

kosten wil mijn klant niet meer betalen terwijl wij de duurste optie van TNT gekozen hebben om het voor elkaar ye krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 mei 2017 om 18:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Klein Langenhorst,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat uw via TNT verzonden pakket niet op tijd is aangekomen. Graag geef ik u een toelichting.

Wij bezorgen alleen zendingen die verzonden worden via PostNL. TNT is een zelfstandig, losstaand bedrijf. Ik adviseer u dan ook voor meer informatie contact op te nemen met TNT via https://www.tnt.com/express/nl_nl/site/support/contact.html

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Robkll