Klacht: ik heb een abonnement bij ben zonder internet.

op 10 oktober 2011 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het ging drie maanden heel goed totdat ik ik op een dag een sms kreeg van Ben of ik contact wilde opnemen met Ben. Het bleek dat ik teveel data verbruikt en of ik 200 euro wilde overmaken. Het bleek dat mijn mobiel per ongeluk op mijn simkaart van Ben kan internetten. Wat ik nooit om gevraagd had bij het afsluiten van mijn abonnement maar het zit er wel bij kost 2,50 euro per mb. Al ik internet op mijn mobiel wil had ik wel een andere abonnement afgesloten. Zonder dat ik het wist gebeurde het wel. Waarom zit er geen beveiliging op het simkaart zoals een wachtwoord om het tegen te gaan.
Ik heb wel betaald anders blokkeren Ben mijn nummer. Ik voelde me flink opgelicht. Wat kan Ben doen? Ik den k dat er meer mensen de dube zijn van dit soort praktijk.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik dat Ben de kosten van internet vergoed, dat ik de betaalde rekeningen (bijna 600 euro) mij overmaakt.

Met vriendelijke groet,

a. Malkoc

Alle klachten die gemeld zijn door malkoc