Klacht: Ik heb de post gestuurd naar verkeerd huisnummer

op 12 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is geen klacht.
Ik heb een brief verzonden naar Mevrouw T. van Woensel,
Nw. Kerkstraat 123 3054 ND Rotterdam.
Het huisnummer is onjuist dit moet zijn nr. 5 ( nr. 123 bestaat niet in deze
straat) . Heb deze brief verzonden op 21 augustus jl.
Ik heb niet mijn postcode achterop de brief vermeldt.
Het is belangrijke post, helaas.
Wat nu te doen

Gewenste Oplossing:

Ik zou niet weten wat ik moet doen.
Mevrouw van Woensel is reeds op no 23 geweest, zonder
resultaat.
Deze brief ligt waarschijnlijk nog ergens, hoop ik
Met vriendelijke groet Annelies van der Steen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Steen, Bedankt voor uw bericht op deze site. Ik begrijp dat u een brief hebt verstuurd naar een verkeerd adres. Graag geef ik u hier meer informatie over. We bezorgen op het adres dat bij ons bekend is, als dit nummer niet bestaat proberen we dit te corrigeren en anders gaat het naar een speciale afdeling. Ik wil graag voor u kijken of ik een onderzoek hiervoor op kan starten, kunt u aangeven wat de inhoud van deze post was? Dan ga ik mijn best voor u doen. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Steen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 september 2017 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Steen,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Carlau