Klacht: Ik had een vraag over de nieuwe verwarming

op 09 oktober 2011 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer.
In mijn flat aan het Hoevenbos in Zoetermeer zijn afgelopen jaar nieuwe verwarmingen geplaatst.
Ik heb een thermostaatknop met warmtevoeler erop besteld.
Ik heb altijd geld teruggekregen,moest nu bijbetalen.
Als ik de thermostaatknop op 4 zet blijft de onderkant vrijwel koud.
Is dit de bedoeling?
Gaarne uw reactie hierop. bvd

Gewenste Oplossing:

Als er eventueel even naar gekeken wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 17 oktober 2011 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Techem kan helaas niks zeggen over thermostaat knoppen hiervoor bewoner naar beheerder verwezen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica16