Klacht: Ik had een potje Green Coffee tabletten besteld, maar heb ze dezelfde dag nog geanulleerd.

op 14 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Een tijdje geleden heb ik een pakketje besteld bij Green Coffee Billink, ik heb dit produkt dezelfde dag nog geanulleerd. Het pakje is me toegezonden geweest en ben het gaan afhalen bij de post, maar heb het gewijgerd, ze hebben het direct teruggestuurd, maar ik blijf maar mails aankrijgen, ik heb toch wel een 15 tal emails gestuurd telkens opnieuw maar ze blijven me lastig vallen. Nu kreeg ik vorige week een ingebrekestelling aan dat ik dus 98,85 € zou moeten betalen, terwijl het pakketje zelf 68,95 € koste, ik moet nu dus 2x sommatiekosten betalen voor iets wat ik zelf nooit in handen gehad heb. Nu vragen ze het retourbewijs, ben juist op het postkantoor geweest en daar zeggen ze dat dit pakketje dus gratis is teruggestuurd naar jullie firma. Ik heb verschillende malen proberen te bellen maar geraak nooit binnen, nu heb ik vorige week gebeld naar Billink afterpayment service en daar zeggen ze dat ik het wel degelijk ontvangen heb, maar dit is nooit het geval geweest, ik weiger bij deze ook het bedrag te betalen voor iets wat ik niet gehad, heb, ik heb van Billing afterpayment service nog 2 weken uitstel van betaling gekregen omdat we met een sterfgeval zaten, mijn zus 50 jaar is plots overleden, maar ik blijf overrompeld door mails en dergelijke, kunnen jullie mij helpen want als ik niet betaal binnen 2 weken, komt er nog eens 40 € bovenop, en ik wil absoluut niets meer met Billink of Green Coffee meer te maken hebben, vriendelijke groeten Martine Van der Veken uit Retie in Belgie.
Het factuurnummer is 3GCE4999999999999000310 datum van factuur is 06/06/2017, datum van ontvangst van de rekening is 19/07/2017
emailadres is martine.van.der.veken.@telenet.be Tot Ziens Martine

Ben echt kwaad omdat ik iets moet betalen wat ik nooit in mijn handen heb gehad, ik voel me echt bedrogen en in het zak gezet.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:38 geantwoord

Beste Martine,

Billink is een betaalmethode, dit is de reden dat wij niet kunnen nagaan of de producten retour zijn ontvangen.

Wij adviseren om contact op te nemen met de webshop, zij zijn te bereiken via info@email-support.nl

Als zij na 5 werkdagen niet hebben gereageerd op je e-mail vernemen wij dat graag.
Je kan op dat moment contact met ons opnemen via info@billink.nl of 010- 41 41 473

Wij gaan op dat moment contact voor je op met de webshop. Deze klacht zullen wij sluiten aangezien het verder per e-mail of telefoon wordt afgehandeld.

Fijne dag!
Eva