Klacht: Ik Eis men Geld terug

op 26 juli 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Ben zo DOM geweest om te betalen… net 89eur armer … en op de site KUN je niet eens boeken… en na even te surfen zijn er toch meerderen de dupe hiervan geworden …

Graag men geld terug

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

Bericht van Travel Club Express

4 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Oetchma, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat u nooit eerder contact met ons heeft opgenomen, zodat wij u kunnen uitleggen wat uw Travel Club Express lidmaatschap voor u kan betekenen. Helaas is het niet mogelijk om te annuleren omdat de 60 dagen opzegtermijn is verstreken. Wij hopen toch dat wij u van dienst kunnen zij door een hotel voor u te mogen boeken, uw reis cheque te verzilveren voor een reis naar Dubai, Turkije, Venetie, Cyprus of Toscane. Mocht u hulp nodig hebben met boeken dan kunt u altijd contact opnemen met ons op telefoonnummer: 020-2146404 of per email: support@travelclubexpress.com Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Chris Klantenservice Travel Club Express Travel Club Express B.V. Postbus 75740 1118 ZT Schiphol Telefoonnummer NL: 020-2146404 Telefoonnummer BE: 078-485000 Email: support@travelclubexpress.com

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 26 juli 2017 om 17:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Oetchma,

of per email: support@travelclubexpress.com

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Chris

Klantenservice Travel Club Express
Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door Oetchma