Klacht: Ik betaal ineens meer ipv minder zoals beloofd?!

op 03 september 2018 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Via nationale energie vergelijken contact gehad over onze energie kosten. Deze jonge man verzekerde mij ervan dat ik veel goedkoper uit zou zijn bij Total. Hij benoemde steeds dat ik maar 76 euro kwijt zou zijn. Meerdere malen heb ik gevraagd of dit de inclusief kosten waren en hij bevestigde dit. Ik betaalde maar 117 euro per maand inclusief bij eneco en dat zou 40 euro minder worden verzekerde hij mij bij Total. We zouden het bedrag wel op 117 euro laten staan zodat ik nooit fout kon zitten.
Nu krijg ik mijn rekening en betaal ik ineens 148 euro???!!!
Dat was niet wat mij verteld was! Ik ga toch niet overstappen om meer te betalen?
Ik voel mij belazerd, ook staat nergens op het contract voor hoelang ik hier aan vast zit. Hij zei 1 jaar maar nu geloof ik niets meer.

Ik wil heel graag kosteloos van mijn contract af.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Energie Vergelijker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoveniers