Klacht: Ik ben denk ik onterecht verbannen

op 18 februari 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Geschreven op: 18-2-2018

Beste Habbo medewerker,

Ik heb al een hele tijd niet ingelogd op Habbo, dus ik wou het vandaag weer een keer proberen om aan mijn vriendin te laten zien wat ik vroeger allemaal gemaakt had op Habbo.

Alleen staat er nu dat ik verbannen ben door scams/cheats, of iets in die richting.
Ik zou niet weten waarom ik verbannen ben, ik had dit account aangemaakt toen ik nog een kind was en had het een paar jaar gespeeld, daarna niet ingelogd tot ~2-3 jaar geleden volgensmij.
Ik had toen ingelogd op school omdat we het hadden over games van onze jeugd.
Ik heb een akelig gevoel dat misschien iemand via een Wi-Fi aftapper of een gelijksoortig programma mijn inlog gegevens heeft gestolen, omdat ik toen wel gewoon kon inloggen en mijn kamers kon checken.

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb kunnen geven, als ik dit via ergens anders beter kan doen/of als ik meer informatie moet geven dan hoor ik dat heel graag.

Aaron

Ik hoop dat het nog mogelijk is om de ban op te liften, en ik zou ook heel graag willen weten wat er precies gebeurd is waarom de account is verbannen.
Mijn excuses dat ik er pas zo laat achter ben gekomen, maar het komt wel hard aan omdat ik veel leuke herinneringen heb gehad via Habbo.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 15 september 2018 om 15:49 geantwoord

Beste Habbo,

We ontvangen heel graag mailtjes van jou en andere Habbo´s maar jammer genoeg heb je vaker uitleg gekregen met betrekking tot de situatie waar jij over ons contacteert. In dat antwoord en op de site hebben wij al aangegeven je niet verder te kunnen helpen en dit is nog steeds het geval. Door steeds op dit probleem te moeten terugkomen verliezen we kostbare tijd die we anders aan leuke events, quests of hotelbezoekjes kunnen spenderen.

De reden van je verbanning is hack- of scam trucjes. Indien jouw account was gehackt, had je contact met ons moeten opnemen. Dan hadden wij een safety ban kunnen uitdelen en er onderzoek naar kunnen doen.
Een account dat langer dan 6 maanden geleden is verbannen, kunnen wij niet verder helpen. Alle data wordt verwijderd, tenzij er een lopend onderzoek is of wij uit speciale redenen besluiten jouw account tijdelijk niet te verwijderen.

In jouw geval is alle data na 6 maanden automatisch verwijderd.

Bij ernstige overtredingen van de Habbo regels, kun je een permanente ban krijgen. Ondanks dat wij snappen dat je weer terug wilt komen in het Hotel kunnen wij jouw account niet ontbannen. Je hebt hiervoor teveel andere Habbo's in gevaar gebracht en dat kunnen wij niet tolereren.

Het spijt ons maar wij kunnen je niet meer toelaten in het Hotel op het account waar jij om vraagt. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd de regels leest zodat je deze niet kan overtreden. De Habbo regels zijn terug te vinden via de Habbo klantenservice: help.habbo.nl

Filomiena
Konnichiwa!

Habbo Player Support
www.habbo.nl en www.habbo.be

Heeft op 17 september 2018 om 18:17 geantwoord

Dit is niet hoe je met je fan-base/Klanten omgaat.
Ik heb al meerdere keren gezegt dat het niet mij was die de regels overtrede maar diegene die mijn gegevens gehacked hebben. De 6 maanden regel werkt ook in dit geval niet omdat ik ook al aangegeven heb dat ik mijn account elke 2-3 jaar check omdat ik geen kind meer ben, ik login elke paar jaar om te genieten van wat ik als kind gemaakt had en dat is de hele rede dat ik graag mijn account weer wil. Ik wordt in het ligt gezet als diegene die dit allemaal gedaan heb en dat hoort gewoon niet, iemand hacked mijn gegevens, doet dingen op mijn account waar ik het niet eens mee ben en ik ben diegene die hiervoor gestraft wordt, dat is niet hoe je zulke dingen hoort te doen. Als makers van het spel moet je makkelijk kunnen zien waar van er ingelogt is en heel makkelijk kunnen zien dat het niet in de buurt zou moeten zijn van de login gebied van alle vorige keren. Ik ben diep teleurgestelt in hoe er met ons gehandelt wordt en hoe onbeleefd er gepraat wordt met mij.

Alle klachten die gemeld zijn door djaaron444