Klacht: Ik ben denk ik onterecht verbannen

op 18 februari 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Geschreven op: 18-2-2018

Beste Habbo medewerker,

Ik heb al een hele tijd niet ingelogd op Habbo, dus ik wou het vandaag weer een keer proberen om aan mijn vriendin te laten zien wat ik vroeger allemaal gemaakt had op Habbo.

Alleen staat er nu dat ik verbannen ben door scams/cheats, of iets in die richting.
Ik zou niet weten waarom ik verbannen ben, ik had dit account aangemaakt toen ik nog een kind was en had het een paar jaar gespeeld, daarna niet ingelogd tot ~2-3 jaar geleden volgensmij.
Ik had toen ingelogd op school omdat we het hadden over games van onze jeugd.
Ik heb een akelig gevoel dat misschien iemand via een Wi-Fi aftapper of een gelijksoortig programma mijn inlog gegevens heeft gestolen, omdat ik toen wel gewoon kon inloggen en mijn kamers kon checken.

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb kunnen geven, als ik dit via ergens anders beter kan doen/of als ik meer informatie moet geven dan hoor ik dat heel graag.

Aaron

Ik hoop dat het nog mogelijk is om de ban op te liften, en ik zou ook heel graag willen weten wat er precies gebeurd is waarom de account is verbannen.
Mijn excuses dat ik er pas zo laat achter ben gekomen, maar het komt wel hard aan omdat ik veel leuke herinneringen heb gehad via Habbo.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door djaaron444