Klacht: Ik ben de verzender van een verdwenen pakket

op 28 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op donderdag 14 juli een pakket ter verzending aangeboden via de pakketwall aan de Prins Alexanderlaan 118 te Rotterdam.
Daar heb ik ook een bon van.
Op maandag 18 juli heb ik via de tracktrace gekeken waar het pakket was. Kreeg toen dit te zien: 15 jul 2016 11:12 Pakket is door de bezorger bij DHL Parcelshop afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.
14 jul 2016 16:52 Pakket is bij DHL Parcelshop afgegeven door de verzender.
14 jul 2016 16:05 Verzender heeft online een verzendlabel aangemaakt.
De dag erna het zelfde.
Op woensdagochtend 20 juli nog steeds dezelfde status. Contactformulier ingevuld en antwoord gegeven op hun reactie. Daarna diverse malen om een update gevraagd maar krijg geen reactie meer.

Ik wil de waarde van de inhoud van het pakket vergoed hebben ( plus de verzendkosten ) of het pakket boven water krijgen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:38 geantwoord

Goedemorgen,

Allereerst mijn excuses voor de opgelopen vertraging. Ik zie dat er een onderzoek voor dit pakket gaande is onder het kenmerk van uw e-mail. We zijn ermee bezig en zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van een update. Mocht het onderzoek geen positief resultaat hebben, kunt u de zending uiteraard bij ons claimen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht A.A. van IJperen

9 maanden geleden - Ik wil nu gewoon een reactie van jullie op mijn mail...... Voor mij als hardwerkende mantelzorger is het bedrag van de waarde van de zending best veel.... Ik moet daar heel hard voor werken. Nu moet ik het hele bedrag voorschieten omdat ik de spullen opnieuw heb moeten bestellen..... waarom reageren jullie niet gewoon op de mail. Maandag ga ik echt aangifte doen..... Jammer voor jullie dat jullie een achterstand hebben of het werk niet aan kunnen. Dat is geen excuus.

Reactie van de melder van de klacht A.A. van IJperen

9 maanden geleden - O en kan de status ook veranderd worden want het is verre van opgelost.

Heeft op 18 augustus 2016 om 14:55 geantwoord

Na het indienen van de claim krijg ik 3,40 per kg vergoed... In mijn geval dus 10,20! Ik heb dmv bonnen de waarde van 147,40 aangetoond. Heb de producten opnieuw aangeschaft en verzonden. Die kosten wil ik gewoon vergoed hebben. Daarom heb ik nu aangifte gedaan van diefstal

Alle klachten die gemeld zijn door A.A. van IJperen