Klacht: ik ben al mijn gegevens kwijt

op 31 oktober 2011 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Sinds donderdag j.l. kan ik mijn hotmailadres niet meer gebruiken. Ik heb van alles geprobeerd om er opnieuw in te komen, wachtwoorden aangevraagd en toegepast maar er is niets dat werkt. Wachtwoord wijzigen werkt niet. Nu ben ik al mijn gegevens kwijt. Waarom er twee keer een melding kwam dat mijn adres geblokkeerd is begrijp ik niet. Microsoft moet er dan wel voor zorgen dat ik weer in kan loggen. Een bericht dat ik geschreven heb aan Microsoft wordt niet beantwoord. Ik ben radeloos omdat ik al mijn gegevens kwijt ben. Inlognamen op sites, vrienden en contacten.

Dat Microsoft deze klacht serieus neemt en zorgt dat mijn emailadres zonnekind46@hotmail.com weer terugkomt. Ik heb een ander account moeten maken maar daarmee heb ik mijn gegevens niet terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van Microsoft

6 jaren geleden - Het is zeer spijtig te vernemen dat u dit probleem ervaart. Ik zal proberen om u met de volgende informatie de juiste richting op te sturen. De ondersteuning op Hotmail / Live diensten verloopt via het forum van Windowslivehelp. Voor deze diensten is geen telefonische ondersteuning beschikbaar. Het windowslivehelp forum is te bereiken op de volgende website: http://www.windowslivehelp.com/ Middels de volgende link kunt u proberen uw wachtwoord te herstellen: https://account.live.com/password/reset Mocht dit alles niet lukken, dan kunt u een topic openen op het windowslivehelp forum. Dit kunt u doen door op de volgende pagina te klikken op "Ask a question" (Stel een vraag). http://windowslivehelp.com/product.aspx?productid=10 U kunt uw vraag gewoon in het nederlands formuleren. Hou rekening met een vertraagde reactie. Men probeert binnen 48 uur uw bericht te beantwoorden, maar door de drukte kan dit wat langer duren.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotmail.com

Heeft op 22 november 2011 om 16:05 geantwoord

Bij een inlogprobleem met de hotmail / live diensten van Microsoft zijn er enkele mogelijkheden die de klant zelf kan uitvoeren. Mocht dit niet het probleem verhelpen, dan is er nog het Windowslivehelp forum waarop Microsoft medewerkers actief zijn die kunnen helpen met account problemen bij de hotmail / live diensten.

Alle klachten die gemeld zijn door inge46