Klacht: ICt niet op orde, beantwoording van klachten ook beroerd

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg regelmatig overdag een pakketje en ben, als werkende mens, niet thuis. Dan geef Ik ’s avonds via de app op dat ik het wil ophalen bij de plaatselijke supermarket. vervolgens wordt het de volgende dag wederom aan de deur aangeboden. ik heb hier al vaker feedback over gegeven en het blijft gebeuren. Op schriftelijke feedback krijg ik sowieso allerlei standard zinnen die niet ingaan op de gegeven feedback. blijkbaar werken de apps van post.nl regelmatig niet goed. De helpdesk erkend dit overigens ook.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket na wijziging vioa de app op de juiste plaats wordt bezorgd.
als de helpdesk/klachtenservice zorgvuldig mail met feedbacl leest en antwoord geeft op gestelde vragen.
Een droom zal ws. blijven dat post na 18 uur of voor 8 uur wordt bezorgd als mensen thuis zijn....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Bremers, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website, uit uw bericht begrijp ik dat het tweede bezorgmoment niet altijd op de juiste manier wordt uitgevoerd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, graag geef ik u een toelichting. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het pakketje weer bij u wordt aangeboden als u kiest voor een afhaallocatie. Ik maak hier graag een melding van, hiervoor heb ik alleen nog een 3S-code nodig waarbij dit is gebeurd. Kunt u mij deze sturen? Dan zorg ik dat de betrokken medewerkers hierop worden aangesproken! Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer Bremers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bremers,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door pebr