Klacht: Ice watch via groupon

op 27 september 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ook ik heb via groupon een voucher gekocht voor een ice watch bij 12hardware.
Betaalde de verzendkosten van 8.10, al een week staat bij mijn bestelling dat het binnen drie dagen bezord wordt, niet dus. Ben niet blij hierover en heb het gevoel te worde opgelicht. 12hardware reageert niet op mail, heb zeinmiddels 2x gemaild. Nu lees ik zelfs op internet dat het om nep Ice Watch gaat, dat doet echt de deur dicht. Ik kocht bij Groupon een echte geen fake, graag actie

Asap het horloge ontvangen of mijn geld terug. Alleen een orgineel horloge en geen fake.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 27 september 2011 om 15:16 geantwoord

Verzocht onze mail af te wachten met meer informatie over de Ice Watch Deal, mochten er daarna nog vragen zijn dan kunnen deze naar info@groupon.nl worden verzonden.

Heeft op 30 september 2011 om 11:15 geantwoord

Als het gaat om een nep ice watch, wil ik mijn geld terug. Hebben jullie al uitgezocht op het om een nepper gaat.
Heb vandaag mijn geld terug gehad, wel 0,60 cent te weinig, dit zijn de kosten van ideal voor de bataling, jammer.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door softie23