Klacht: Personeel Intrum Justitia gooit de hoorn erop

op 08 maart 2011 over IBN Uden Re-integratie in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist heb ik deze ballentent voor de zoveelste keer gebeld omdat ik voor de zoveelste keer post krijg voor de vorige bewoner van ons huis. Via het postbusnummer op de enveloppe is het eenvoudig te achterhalen wie de afzender is.

De dame die ik aan de lijn krijg:

– kent de postwet niet (kunt u het dossiernummer geven ?? – nee want ik mag die post niet openmaken – als ik zeg: kan het ook via het adres, dan vraagt ze mij of ik dat heb. Ik woon daar !!! Personeel met minder geestelijk vermogen als een fruitvlieg moet geen klantcontact mogen hebben !!!);

– denkt dat ze met een lagere levensvorm te maken heeft gezien haar hautaine houding;

– gooit de hoorn erop als ik confronterend word – ze vraagt mij of ik rustig kan doen (ik zeg ja), waarna ze de verbinding verbreekt;

Nou, beste mevrouw, stuurt u die deurwaarder dan maar ! Vanaf nu heb ik niets meer van u ontvangen – snapt u ?? PRULLENBAK !!!!!

Gewenste oplossing

Een beoordelingssysteem voor klantvriendelijkheid. Op naam van bedrijf EN medewerker.
In dit geval: haar hoofd op een spies naast mijn voordeur ??

Alle klachten die gemeld zijn door chrispas