Klacht: Vertraging

op 20 september 2011 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 september zouden wij om 19.10 uur met Iberia van Schiphol naar Madrid vliegen. De vertrektijd werd op de informatieborden gewijzigd van 19.10 naar 20.15 uur, toen naar 21.30 uur en uiteindelijk naar 23.30 uur. Er was niemand van Iberia aanwezig om tekst en uitleg te geven of om vouchers o.i.d te verzorgen. We hebben op de (dure!) luchthaven moeten eten door deze vertraging. Na het boarden werd door de piloot iets gemompeld bij wijze van excuses voor de vertraging, maar de reden werd niet duidelijk. Wij kwamen vervolgens pas na 2.00 uur ’s nachts aan op de luchthaven van Madrid. Op dat tijdstip reed de metro niet meer, waardoor wij genoodzaakt waren een taxi naar ons hotel te nemen a 30 euro (in tegenstelling tot 2,50 euro per persoon voor een metrokaartje).

Gewenste Oplossing:

Vergoeding omdat de vertraging langer duurde dan 4 uur en vergoeding voor het eten op Schiphol en de taxikosten te Madrid.

Alle klachten die gemeld zijn door Cleo1980