Klacht: Hypotheek check

op 27 januari 2016 over SNS Bank in de categorie Banken

SNS Bank maakt reclame voor de hypotheek check; om goedkoper uit te kunnen zijn.
Deze hebben we enkele maanden geleden ingevuld; positief! Daarom vinkten we aan dat we gebeld wilden worden voor een informatief gesprek… we zitten nog op een telefoontje te wachten.
Ik heb vervolgend zelf gebeld; waarop een medewerkster veronderstelde geduld te moeten hebben…..
Na flink begrip en geduld (het zal wel druk zijn…) hebben we weer gebeld. Nu kregen we de vraag de check nogmaals in te vullen. Dat hebben we nogmaals gedaan. Weer geen enkele reactie!
En zij beheren onze hypotheek?!? Dat geeft niet weinig vertrouwen als zij niet eens terugbellen… of ons bij een callcenter met een goede (werkende!) oplossing te woord staan.

Als er spoedig een werkelijke afspraak gemaakt kan worden.

Daarnaast hoop ik dat we een stap verder naar het financiële plaatje kan worden gekeken. Want op deze manier hadden we totaal al honderden euro's kunnen besparen, als er geen fouten waren gemaakt. Dan was onze nieuwe hypotheek allang een feit geweest. Het voelt als een dief van je portemonnee.

Bericht van SNS Bank

11 maanden geleden - Beste Ellen, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ellen12