Klacht: Ongevraagde emails en zomaar automatisch geld afschrijven van mijn rekening

op 03 augustus 2011 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik wil uitgeschreven worden want ik zoek geen woning meer.
Ze schrijven zomaar geld af van mijn bankrekening.

Ende uitschrijving en geld afschrijven van de bank. Intrekken
automatische incasso.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - Geachte Cristiane F.Helaas ontvangen wij via deze site te weinig informatie om u uit te kunnen schrijven. Wij adviseren u het navolgende te doen:U kunt inloggen op de website vaqn Huurwoningbemiddeling en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 04 augustus 2011 om 08:24 geantwoord

Geachte Cristiane F.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Cristiane F.