Klacht: Ongevraagd abonnement Huurwoningbemiddeling

op 19 november 2011 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb me in september aangemeld bij Huurwoningbemiddeling.nl in de veronderstelling dat het om een eenmalige afschrijving van 14,95 euro ging.
Huurbewoningbemiddeling heeft hememaal niets bemiddeld, ook niet na aanvraag.
Bovendien gingen de afschrijvingen maandelijks ongevraagd door.
Dit merkte ik zojuist op en ik heb mijn ‘abonnement’ onmiddellijk opgezegd via de site.
Dat kon echter alleen als ik akkoord ging met reeds gedane afschrijvingen. Ik bedn echter niet akkoord en heb de bedragen gestorneerd via de bank.

Ik wilde geen abonnement dus de ten onrechte betaalde kosten wil ik terughebben: tweemaal 14,95 euro.
Bovendien wens ik onmiddellijke stopzetting.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 21 november 2011 om 10:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Op het Veld,

Dat u geen aanbod heeft ontvangen is te wijten aan uw zoekopdracht, het enige wat u zocht was een herenhuis in Venlo tot maximaal 600,- euro per maand!. Verder heeft u nooit enig contact met ons gezocht en navraag gedaan.

Tevens staat op onze site en in onze algemene voorwaarden duidelijk dat het een abonnement betreft.

Uw abonnement is inmiddels stopgezet.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door n.ophetveld