Klacht: Maandelijkse automatische incasso

op 15 september 2011 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

24 februari 2011 heb ik mij ingeschreven op Huurbemiddeling.nl.

Hiervoor moest ik eenmalig een bedrag van €14,95 overmaken.
Jammer genoeg merk ik nu – veel te laat – dat er nog steeds elke maand €14,95 wordt afgehaald.
Als ik mij probeer uit te schrijven op de website, doet de link het niet. De website – www.huurwoningbemiddeling.nl – werkt eveneens niet…

Ik vind dit heel vervelend, want dit kost me alleen maar geld voor niets.

De site is blijkbaar uit de lucht, maar het zou prettig zijn als niemand hier meer last van heeft. Op internet zag ik dat er zelfs in 2009 mensen waren die hier last van hadden.
Ik heb geen idee of ik van een paar maanden geleden het bedrag nog kan terughalen.

Hopelijk kan er iets aan gedaan worden...

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Elbouhy,Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.Met het afsluiten van uw abonnement bent u akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden zoals vermeld op onze site, waarin u in artikel 7 het navolgende heeft kunnen lezen:Artikel 7 Inschrijven door Woningzoekende op de Mailinglijst van Huurwoningbemiddeling.nl is geheel gratis. Indien Woningzoekende in aanmerking wenst te komen voor een positie als Lidmaatschap zijn daaraan kosten verbonden. In het geval van een Lidmaatschap is sprake van periodieke – in beginsel maandelijkse – kosten. Tussentijdse beëindiging geeft geen recht op restitutie. Een Lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van één maand en kan ingaan op iedere gewenste dag van de maand. Tenzij één van de partijen de overeenkomst tijdig opzegt, wordt Lidmaatschap steeds stilzwijgend verlengd voor de duur van één maand. Opzegging is steeds mogelijk tegen het einde van de geldende contractsperiode. Bij opzegging dient een termijn van één dag in acht te worden genomen.U heeft geprobeerd via de site uit te schrijven, wat volgens u niet ging. U had ons via dezelfde site ook een berichtje kunnen sturen om ons te vragen u uit te schrijven.Zoals u inmiddels gemerkt heeft bestaan wij en is onze site niet uit de lucht en ook nooit geweest.Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 16 september 2011 om 08:11 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Elbouhy,

Artikel 7

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Amel_1990