Klacht: maandelijkse afschrijving

op 19 november 2011 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik dacht een eenmalige betaling te hebben gedaan voor het zoeken van een woning in Urecht voor mijn studerende dochter. Bij controle zie ik dat er 27 termijnen zijn afgeschreven. Dit was nooit mijn bedoeling want mijn dochter heeft al lang een woning in utrecht gevonden. Hoe los ik dit op?

stopzetten en terugbetaling

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - Geachte mevrouw Kroes,Via het door u opgegeven e-mail adres hebben wij geen abonnement kunnen vinden. Wij verzoeken u daarom vriendelijk ons het PID nummer van de laatste afschrijving door te geven zodat wij de juiste inschrijving erbij kunnen zoeken en deze stop kunnen zetten.U kunt dit via onze site doen:http://amsterdam.huurwoningbemiddeling.nl/huurders/inschrijven.aspxU kiest hier "huren" via "help" kunt u ons een mail sturen.Hopende op een snelle reactie uwerzijds.Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 21 november 2011 om 13:35 geantwoord

Geachte mevrouw Kroes,

Via het door u opgegeven PID nummer hebben wij inderdaad uw abonnement gevonden en per direct voor u stopgezet, er zullen geen incasso's meer volgen.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 24 november 2011 om 14:31 geantwoord

Naar mijn mening is de klacht niet opgelost odor de betaling stop te zetten, dit heb ik na signalering direct zelf gedaan. Er zijn onterecht 27 termijnen afgeschreven en dat kan naar mijn mening niet. Het gaat over een bedrag van meer dan € 400,- . Dit kun je niet afdoen met enkel stopzetten.

Reactie van de melder van de klacht Wil Kroes

8 jaren geleden - Deze klacht staat als opgelost maar is helemaal NIET opgelost door enkel de betalingen stop te zetten. Over de onterecht afgeschreven 27 termijnen voor meer dan € 400,- wordt met geen woord gerept. Dit kan toch niet, belachelijk.

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - Geachte mevrouw Kroes,Wij hebben niet "onterecht" bij u afgeschreven, u heeft destijds een abonnement afgesloten zoals vermeld in artikel 7 van onze algemene voorwaarden zoals vermeld op onze site. Wij hebben uw abonnement meteen bij uw eerste afmelding stopgezet nl. 21 november jl.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Kroes