Klacht: inschrijfgeld dubbel afgeschreven

op 22 september 2011 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb mij ingeschreven via www.huurwoningbemiddeling.nl om te zoeken naar woonruimte. Ik heb gekozen voor een abonnement voor 1 maand a 14,95 euro. Ik zie nu dat dit bedrag twee keer van mijn rekening is afgeschreven (zowel in de maand augustus, als in de maand september). Dit terwijl ik hier niet voor gekozen heb.

Terugstorten 14,95 euro.
Stopzetten abonnement van huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 22 september 2011 om 13:44 geantwoord

Geachte mevrouw Berkel,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

U kunt tot einde van de abonnementsperiode volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

In onze algemene voorwaarden vindt u onder navolgend artikelnummer het volgende:

Artikel 7
Inschrijven door Woningzoekende op de Mailinglijst van Huurwoningbemiddeling.nl is geheel gratis. Indien Woningzoekende in aanmerking wenst te komen voor een positie als Lidmaatschap zijn daaraan kosten verbonden. In het geval van een Lidmaatschap is sprake van periodieke – in beginsel maandelijkse – kosten. Tussentijdse beëindiging geeft geen recht op restitutie. Een Lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van één maand en kan ingaan op iedere gewenste dag van de maand. Tenzij één van de partijen de overeenkomst tijdig opzegt, wordt Lidmaatschap steeds stilzwijgend verlengd voor de duur van één maand. Opzegging is steeds mogelijk tegen het einde van de geldende contractsperiode. Bij opzegging dient een termijn van één dag in acht te worden genomen.

Bij het aangaan van uw abonnement bent u hiermee akkoord gegaan, tevens is u niet de keuze geboden om voor 1 maand of voor meerdere maanden te abonneren, de enige keuze die u geboden wordt is een abonnement van 14,95 euro of van 19,95 euro per maand.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Annefleur