Klacht: Huurwoonbemiddeling.nl

op 08 november 2011 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 08 november 2011 om 13:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Duijn,

U kunt uw inschrijving beëindigen door na het inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “E-mailadres status” de keuze “Klik hier om het e-mailadres uit te schrijven“ te gebruiken.

Ook kunt u om uw inschrijving voor onze gratis mailing met huurwoningaanbod te beëindigen een bericht via ons reactieformulier met daarin het verzoek tot uitschrijving van de mailinglijst van het huurwoningaanbod.

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving voor u hebben beëindigd. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod.

Helaas hebben wij van u nooit eerder een bericht mogen ontvangen over het feit dat u uitgeschreven wild worden. Als u dit gedaan had hadden wij eerder kunnen reageren en u uit kunnen schrijven.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Reactie van de melder van de klacht zorgplus

8 jaren geleden - Ga toch weg met je advies!!! Dit hebben wij al tot in den treuren geprobeerd. Maar we blijven maar gelinkt aan huurbemiddeling.nl Dit riekt naar........

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - Nogmaals wij hebben u uitgeschreven voor onze gratis nieuwsbrief en u aangegeven via mail wat er eventueel gebeurd kan zijn.Met vriendelijke groetHuurwoningbemiddeling.nl

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - Geachte mevrouw Duijn,Wij hebben inmiddels even verder gegeken en het volgende geconstateerd:Uw instelling heeft zich met 3 verschillende e-mail adressen bij ons aangemeld nl:mvanzoolingen@zorgplus.com, wlelivelt@zorgplus.com en eduijn@zorgplus.com.Op een van deze adressen heeft een abonnement gestaan en dat is ook door u afgemeld. Vandaar dat u nog mailings van ons aontvangt. Wij hebben nu alle adressen van uw instantie verwijderd.Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door zorgplus