Klacht: Bevestiging stopzetting abonnement

op 04 september 2011 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb huurbemiddeling een aantal keren brieven geschreven dat ik een bevestiging wil van de stopzetting van mijn abonnement waar ik al jaren geen gebruik van maak!!! Er werd elke maand 14,95 afgeschreven van mijn rekening terwijl ik nergens gebruik van maak!!!!!! Nu vraag ik al een aantal keer om een bevestiging van de stopzetting maar wordt kompleet genegeerd!!!! Ik heb deze bevestiging per direct nodig! Ik ga hier zeker een zaak van maken indien ik het niet zsm per mail ontvang! Mijn email is schoonheid46@live.nl mijn oude email was latina77@live.nl

Per direct een bevestiging van opzegging dit ivm schuldhulpsanering die anders niet door kan gaan!

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - Geachte mevrouw,U heeft sinds 13 mei 2011 geen abonnement meer bij ons, u heeft hier ook een bevestiging via mail van ontvangen.De enige correspondentie die wij van u hebben kunnen vinden is die van 13 mei waar wij ook meteen actie op hebben ondernomen.Mocht u een schriftelijke bevestiging via de post wensen te ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk ons dit via onze site door te geven.Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 05 september 2011 om 09:15 geantwoord

Geachte mevrouw,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Reactie van de melder van de klacht Latina77

8 jaren geleden - Ik kan niet op jullie site omdat ik me niet kan inloggen dus verzoek ik jullie zsm een bevesting naar me mail te sturen of mij een emailadres geven waar ik jullie mijn adres kan sturen. Mvg

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

8 jaren geleden - Geachte mevrouw,Wij hebben de bevestiging van het stopzetten van uw abonnement naar beide e-mail adressen verzonden.Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest,Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Latina77